myAVIS® CRM do terénu

Objevte kouzlo online CRM pomocníka, který povede váš obchodní tým
k viditelným výsledkům.

Jak funguje myAVIS®

S aplikací myAVIS® můžete využívat všechny funkce CRM na tabletech s operačním systémem Android. Systém je navržen tak, abyste ho ovládali opravdu jednoduše a rychle bez zdlouhavých školení. Vše je tam, kde očekáváte,
a funguje, jak předpokládáte. A co je nejlepší – veškerá data máte k dispozici po přenesení do primárního informačního systému v řádech desítek sekund.

Zeptejte se sami sebe:

Potřebujete mít větší přehled o aktivitách svých obchodních zástupců?

Znáte podíl vašeho zboží na regálech ve všech obchodech?

Víte, jak kvalitně jsou provedeny vaše promo akce?

Dodržují obchody dohodnutý planogram?

Znáte aktuální ceny konkurenčních produktů?

RETAIL

Řiďte efektivně své prodeje, zásobování a celkovou prezentaci produktů. S myAVIS® obsloužíte jak velkoobchodní a maloobchodní prodejny,
tak i nezávislý trh.

Okamžitá kontrola obchodního týmu

Mějte k dispozici objektivní informace
o činnostech obchodníků – organizace pracovního dne, realizované návštěvy, obchodní operace u klientů nebo správnost vystavení zboží. V případě potřeby můžete ihned sdílet požadavky s obchodními zástupci.

Zaúkolujte toho pravého

Usnadněte si práci se zákazníky pomocí systematické práce s úkoly. Definujte úkoly pro jednotlivé obchodníky a následně zhodnoťte, zda je splnili a jaké závazky jim vznikly pro příští návštěvu.

Konkurence pod palcem

Váš obchodní zástupce dokáže v prodejně vyhodnotit podíl vystavení, distribuci a cenovou politiku cizího zboží podle značek a výrobců.
A to buď podle pocitového hodnocení, nebo detailního vystavení s ohledem na měrné jednotky jako kusy, centimetry a podobně.

Kontrola distribuce

Zabraňte tomu nejhoršímu – vyprodanému regálu. Během obchodní návštěvy provádějte kontrolu vystavení vůči požadovanému stavu nejen v regálu, ale také na druhotném umístění, na paletách či v centrálním skladu. Zajistíte si tak doplněnost zboží do maximální kapacity regálu.

Umístění není problém

Chcete navýšit prodeje a vystavujete v regálech, na paletách, u pokladen… S myAVIS® zvládnete evidenci všude. Pomocí planogramů pak jen rychle zkontrolujete správnost vašeho vystavení.

Organizace dne

Dobrá příprava na pracovní den hraje zásadní roli v úspěchu vašeho obchodníka. Slouží mu
k tomu přehledný kalendář či optimalizace tras
s využitím map a GPS. Aplikace ukáže nejrychlejší cestu mezi zákazníky a obchodník může operativně měnit pořadí zákazníků v rámci jednoho dne.

GASTRO

Poskytněte svým obchodníkům oporu při komunikaci s hotely, restauracemi, kavárnami, bary, ale také jídelnami, nemocnicemi, pivovary či mlékárnami. myAVIS® bude vaším parťákem 24/7.

Servis zařízení

Navyšte svůj obchodní úspěch podporou prodeje ve formě pronájmu přístroje či zařízení. Evidujte pořízení, údržbu, smluvní dokumentaci, inventury nebo servisní dokumenty. Návštěvu
u zákazníka pak dokončete pořízením fotografie do databáze.

Prodávejte i z vozu

Zvyšte svou akviziční činnost. Kromě standardní objednávky prodávejte okamžitě třeba z vozu. Katalog sortimentu je tomu přizpůsoben. Prodej je možný na fakturu, s pokladními doklady
a je napojen na EET.

Výdej reklamních materiálů

Upoutejte pozornost zákazníka dalšími podpůrnými nástroji, třeba reklamními materiály. Získejte přehled nad jejich stavem, vyhodnocujte přínos investice a reagujte okamžitě na poptávku.

Akvizice

Akviziční činnost na pár tahů! S myAVIS® nezapomenete na nejdůležitější informace, které o klientovi potřebujete vědět. Vkládejte nové záznamy, editujte stávající. A budujte ty nejlepší obchodní vztahy.

Data, data a zase ta data

Získávejte informace nejen o svých klientech, ale také o gastro prostorech, jejich velikosti, sezónnosti, vybavení či preferencích
a požadavcích návštěvníků.  Tato data pak efektivně promítněte do promo akcí, věrnostních programů, slev a dalších. Nenechte si utéct příležitost mezi prsty.

Objednávky bez chyb

Mějte své produkty neustále na očich. V rámci návštěvy provádějte přímé i transferové objednávky. Pomůže vám v tom atraktivní katalog sortimentu s jednoduchým vyhledáváním. Pracujte se základním ceníkem
s možností definování procentní slevy.

MERCHANDISING

Použijte moderní CRM nástroj a získejte tak úplnou kontrolu nad stavem zásob, například vystavením svého zboží nebo zvýšením atraktivity prodejního místa.

Průvodce návštěvou na míru

Kdo je připraven, není překvapen! Nadefinujte si přesné kroky, podle kterých má obchodník nebo merchandiser při návštěvě postupovat, aby nic neopomenul. Průvodce je možné editovat, ale také povolit změnu pouze na základě schválení.

Funkce, které pomáhají

Zjednodušte svým obchodním zástupcům práci. Pomůžou vám k tomu funkce jako jednorázový import dat (IMEX), který usnadní vkládání dat
z jiných systémů do myAVIS®, nebo podpora čárových a QR kódů.

Vyhodnocujte pomocí fotek

Vyfoťte regál, fotografii zašlete na server a zbytek nechte na systému. Umělá inteligence rozpozná jednotlivé položky a určí, co a v jakém množství se na regálu nachází. Veškerá data vyhodnotí během desítek sekund, a to bez nutné spolupráce obchodního zástupce. Obchodník provede pouze synchronizaci a je hotovo.

AGRO

myAVIS® je nedocenitelným pomocníkem také v zemědělství. Už žádný papír a tužka. Podpořte svůj obchodní tým tím nejlepším softwarem na trhu!

Nakupujte o sto šet

Kromě prodeje můžete s myAVIS® i nakupovat. Stačí si při zákaznické návštěvě zaevidovat živočišnou nebo rostlinnou výrobu a směle tak od zákazníka nakoupit. A to v jakémkoli objemu, hmotnosti, jednotkách.

Mějte přehled o příležitostech

Sledujte preference zákazníka a doporučte mu nabídku přímo na míru. Objednávku vygenerujete na místě. Výsledkem je vyšší míra úspěšně uzavřených obchodů. Obchodník může v rámci standardní návštěvy provádět v katalogu sortimentu přímé i transferové objednávky.

Reporting

Zasílejte si pravidelně reportingové sestavy na e-mail, a to ve všech MS Office formátech. Mějte vždy k dispozici údaje o obchodních zástupcích, návštěvách, objednávkách.

Správa pohledávek

Mějte k dispozici zobrazení všech neuhrazených faktur, splátek a předpisů. Obchodník může za vybrané neuhrazené pohledávky vybrat od zákazníka hotovost. Automaticky jsou pak obchodníkovi vygenerovány příslušné příjmové podkladní doklady.

Snižte administrativu

Už žádné vypisování výkazů práce, žádostí o nepřítomnost, knih jízd, GPS tras. Mějte vše na jednom místě a na pár kliknutí.

Poskládejte si moduly

Umíme toho ale mnohem více! Software se skládá z modulů nabízejících celou řadu funkcí, které lze vzájemně kombinovat podle vašich potřeb. Společně poskládáme CRM tak, aby přesně odpovídalo vašemu byznysu a byl vám na míru!

WordPress Lightbox Plugin